Climbing banner

Število zatičev
Dolžina vrvi (m)
Ostala potrebna oprema
Smer je v celoti opremljena s klini. Potrebujete le metulje in zatiče.
Opremljenost smeri
Stojišča in vmesno varovanje s klini.
Zabeleženih vzponov
29 (27 plezalcev)
Kratek opis
1. raztežaj: Smer vstopi v kotu med balvani, globoko med borovci. Na levem balvanu klin, naravnost nad nami pa kamin, ki ga na vrhu zapira previs z odlično skalo. IV-V, 20 m. 3 klini. Sidrišče na boru ter sprehod desno navzgor po travah do vznožja izrazitega kamina.
2. raztežaj: Kamin ponudi lepo plezanje IV, 10 m, nadaljuje se v ozko zajedo IV+, 10 m, do tu 4 klini, nadaljujemo po razu (III) do lepe police z večjim kamnitim rogljem (sidrišče).
3 in 4. raztežaj: Lažje plezanje po razu (II-III), s prehodom (kratek kamin IV, ali zajedica desno od kamina V, ali lažji svet na levi III-IV-) na travnate vesine. Po njih navzgor in čez skok na srednjo čavensko pot. Sidrišče na največjem drevesu levo od raza (5 m levo).
5. raztežaj: Za drevesom naravnost navzgor po platah z lepimi policami. 2 klina. Do večje police (do tu IV+), desno okoli raziča in navzgor (IV) na travnik. Varianta gre na polici dve metra levo (klin) in naravnost navzgor čez ploščo (V). Lepo plezanje! Sidrišče na boru sredi travnika. Sledi sprehod na skalnati podstavek na levi (5 m, lahko I).
6. raztežaj: S podstavka naravnost navzgor do bora, nad katerim se začne detajl. Sidrišče. Na tem mestu pride z desne smer Malega miha in nadaljuje desno po rampi. V detajlu klin, preplezamo previsen trebuh (V+, 4 m), na polico (klin), nadaljujemo levo in navzgor (IV, klin). Izplezamo na lahek raz (II), kjer poiščemo sidrišče. Nad previsom lahko splezamo tudi po varianti naravnost navzgor po razu (IV+) v dobri skali, izpostavljeno in lepo (zatič).
Razvezani se sprehodimo po lahkem razu proti levi, se spustimo na sedelce pod zadnjim skalnim skokom. Najlažje ga zaobidemo po večji polici proti desni in ga preplezamo po kaminu za večjim drevesom (5 m, I).
Vstop
Po cesti iz Lokavca proti Predmeji. Na približno sedmem kilometru sledi 180 stopinjski ovinek desno. Po njemu še nekaj sto metrov naprej, dokler se na levo ne odcepi makadamska pot. Po zelo dobrem makadamu vseskozi naravnost kilometer daleč do križišča. Tu parkiramo avto in peš nadaljujemo po zgornji poti. V rahlem spustu v 5 minutah pridemo do novega parkirišča, deset metrov po njem pot prečka planinska magistralka Lokavec - Čaven. Po njej desno navzgor, do prve jase na levi (nekaj minut), na jasi zavijemo levo iz poti. Vseskozi prečimo proti levi do melišča z veliki kamni, ki ga prečkamo proti levi, se vzpnemo na novo reber na levi in pridemo pod velika melišča pod Čavnom. Prečimo melišče na levo stran, in nadaljujemo naravnost navzgor med borovci in poiščemo vstop v kotu med gostimi borovci.
Sestop
Nadaljujemo naravnost navzgor po travnikih do roba Male gore (10 min), tu ujamemo stezo, ki pelje po za robom proti desni. Po dobrih 5 minutah pridemo do magistralne steze Čaven Lokavec po kateri se spustimo do ceste, ki pripelje na vrh plazu nad Lokavcem.

Vstopni raztežaj s previsom

3. raztežaj

2. raztežaj

Informacije o razmerah

Klinov se praktično ne rabi, ker jih je ogromno že noter. Komplet metuljev zadostuje.

Blaž Završnik, 27.12.2010 19:09:41

Komentarji

Za vstop: odcep iz planinske poti na višini 670m, smer se začne na cca 740m nmv.

Miroslav Repar, 2.6.2017 8:32:34

Zolo lepa smer in plezarija.V smeri imaš dejansko vse.

anton anžlovar, 17.3.2012 19:45:41

Plezanje v Krvavi je podobno plezanju po skladovnici velikih lego kock. Ambient in razgled pa super.

raf kolbl, 12.4.2011 13:58:16

Razen zadnjih metrov zadnjega raztežaja je skala povečini zelo dobra. Kamini pa ponujajo lepo plezanje. Smer je tudi dobro opremljena in nabita s klini. V svoji kratki zgodovini je smer že pridobila pridih klasike, saj vemo že za vsaj 15 ponovitev.