Climbing banner

Tone Perčič in Nejc Zaplotnik 1972
Število kompletov
Literatura
Vršič (plezalni vodniček) (Niko Novak, Andrej Božič, Matjaž Deržaj, Marija Frantar, Planinska zveza Slovenije, 1984)
Slovenske stene (Tine Mihelič, Rudi Zaman, Didakta, 2003)
Ostala potrebna oprema
V steni je kar precej klinov, vendar te lako nekateri zavedejo v težje variante smeri!
Število klinov
Povprečni čas (ure)
5-6
Dolžina vrvi (m)
Zabeleženih vzponov
30 (27 plezalcev)
Kratek opis
Tečni peskasti gredi pod steno slediš mimo vstopa Debelakove in dalje navzdol mim o naslednjega roba do vpadnice stebra.Vstop pod izrazitim kaminom pod večjo kotanjo. Skozi kamin(VI+, previs lahko obideš na levi) splezaš v lahko skrotje. Približno štiri rastežaje plezaš brez težav strmo proti desni (II-III) do police pod strmo steno, kjer se pričenjajo bele plošče. Do sem je približno 150m. V plati vstopiš levo od strmega raziča(levo od njega strma streha). Prva ploščata stena je visoka 45m. Preplezaš jo v loku, obrnjenem levo po lažjem žlebu(III), ki se po 45m izteče na novo polico. Od stojiščnega klina teče smer naravnost čez skoraj navpične blepčeče plošče. Preplezaš jih v resnično idealnem plezanju(IV+) in po 30m dosežeš ozko poličko. Po njej prečiš 15m desno do stojišča pod počjo. Tej poči slediš do višje ležeče poličke, prečiš 8m desno, nato pa plezaš proti desni navzgor čez plošče in pragove(VI-) do razčlenjenega sveta pod črno navpično počjo. Zaviješ levo gor na polico in po njej nadaljuješ 25m levo do vznožja črne zajede. Tej zajedi slediš 25m(IV,V-), nato pa prestopiš levo na poličko. Nad njo preplezaš navpičen prag in dosežeš udobno stojišče ob vznožju izstopnega žleba. Do vrha te čakajo še štirje rastežaji zelo lepega plezanja ob pojemajoči težavnosti začenši s IV.
Vstop
Z Vršiča po poti čez Vratca proti Tamarju do sedelca pod Slemenom. Od tod sestopiš levo pod steno do grede, ki pelje strmo gor čez izpostavljeno steno v prostran gruščnat zatrep pod glavno steno. desno po peskasti gredi mimo vstopa v Smer Debelakove. Z Vršiča 1.30h ali iz Tamarja 2h.
Sestop
Najprej greš po grebenu na bližnjo Malo Mojstrovko, od tam pa peljeta markirani poti na Vršič(1h) ali v Tamar(2h).

Desno Debelakova in levo Steber Revežev

STEBER REVEŽEV

Komentarji

Na prečki pred ključnim mestom je treba paziti, da se ne zavije v prvo zajedo (na vstopu je štant), ki se konča pod neprehodnimi previsi. Na vrhu je sicer že narejen štant za spust po vrvi. Teoretično bi se tudi dalo od tam spustiti na štant na vrhu prave zajede, ki je bolj levo.

Andraž Avbelj, 12.7.2015 22:52:22

Shema po Miheliču je dobra, pri čemer naj ne presenetijo nekateri dolgi raztežaji: prvi cug čez bele plati se konča na drugi polici, pa tudi cug na polico pred ključno zajedo je skoraj 60 meterski.

Luka Pavlovčič, 2.9.2013 13:58:22

No iz prve roke lahko povem, da sta tako originalna desna kot leva varianta po težavnosti nekako primerljivi. Midva sva šla desno in ni tako zelo težko najti, naveza za nama pa jo je na podlagi te skice ubrala levo in smo v enakem času prišli pod zajedo. Po izmenjavi vtisov ugotavljam, da je težavnost kar podobna, skratka je bolj ali manj vseeno. Če pa se še dotaknem celotne smeri, zelo zelo solidna skala!

Marko Albreht, 16.8.2009 18:14:12

Vidva sta očitno nekoliko (kot že mnogo navez pred vama) lutala po svoje, vsaj po tvojem vrisu sodeč. Midva sva plezala v območju miheličeve skice, pa se nama je lapo izšlo, tudi pod najtežji del - zajedo, sva prišla z desne in ne z leve. Je pa res, da je treba malo poiskat prehode levo desno...

Matevž Vučer, 2.7.2008 15:57:05

Steber Revežev je ena tistih smeri za katero ne vem ali je skica napačna ali pa sva midva ( in tudi mnogo drugih plezalcev) blodila po svoje. No, če bo komu v pomoč sem dodal "popravljeno" Miheličevo skico. Tista V+ čez en tak čuden previsek je sicer kratka a še kako poštena :wink:
Zraven prilagam še fotografijo vrisa smeri (po popravljeni skici) Na sliki je desno viden tudi potek Debelakove.
Obilo užitkov!

PS: na fotografiji je levo-desno gledano iz vrha :D