Climbing banner

Prvi preplezali
David Semič, Robi Kovač, 2005
Ostala potrebna oprema
Vmesno varovanje in večino stojišč si lahko zaradi odlično razčlenjene skale uredite s pomočjo metuljev ali zatičev.
Povprečni čas (ure)
2-3
Opremljenost smeri
Smer ni opremljena.
Zabeleženih vzponov
17 (17 plezalcev)
Kratek opis
1.r: Plezati začnemo po lažjih razčlembah desno od izrazite plošče (III) na zaraščeno polico, od tam desno od grma po položnem navidezno lahkem kaminu (IV+/V-) ali malce bolj levo po velikih "radiatorjih" (V-). Na vrhu kamina nas čaka lažji svet (II-III), stojišče si uredimo na razkošni polici tik pred začetkom očitne zajede desno od raza.

2.r: Po zajedi (III), nato levo na raz. Sledi nekaj metrov uživaškega plezanja po kompaktni skali raza (III do IV), stojišče si uredimo na vrhu raza.

3.r: Po lažjem svetu (gruščnate trave, krajši skalni odseki, II) do Srednječavenske poti. Stojišče na največjem drevesu levo od raza.

4.r: Po plateh nekaj metrov levo od drevesa (V- do V) dobrih 10 metrov do manjše police. Prečka v desno okoli raza, nato po desni strani raza do velike travnate terase (IV).

5.r: Po travah do izrazite grape desno od raza. Stojišče na drevesu na začetku grape. Možen je tudi spust po grapi do Srednječavenske poti.

6.r Po desnem kraku grape mimo drevesa (III), pred majhno votlino v levo v bolj kompaktno skalo ter po nekaj metrih poševno desno po neizraziti zajedi mimo klina na veliko polico (IV). Nekaj metrov v levo (pod previse, okoli raza), nato desno po položni gredi (III-IV) pod previsno zaporo. Za zaporo naravnost navzgor po najlažjem naravnem prehodu (IV+). Stojišče si uredite ko je težav konec (55 m), lahko pa si uredite vmesno stojišče na udobni polici pod položno gredo.

7 in 8.r: Po lažjem svetu (II) do travnikov pod robom Male gore.
Vstop
Po Srednječavenski poti do velikega melišča tik pred steno. Po melišču navzdol, ves čas ob robu stene. Vstop v smer je za vogalom stene (s poti ni viden), približno 20 metrov desno od svežega odloma (desno ob razu, ki je najnižja točka).
Sestop
Po travah do roba Male gore, tam ujamemo Pot po Robu, ji sledimo desno do stika z markirano potjo v Lokavec. Po tej se spustimo do Srednječavenske poti in po Srednječavenski poti do izhodišča.

Pogled na steno s Srednječavenske poti

Vstop v smer je točno za borom

Skica smeri

Zajeda v drugem raztežaju

Smer v gornjem delu, original je polna črta, varianta po pikicah nekoliko lažje od originala

Informacije o razmerah

Smer je po novem ze dobro opremljena s klini. Takoj za borom desno od grape s svežim podorom je na vstopu zabit klin, brez težave se začne levo od klina po zajedi (IV), višje je detajl že dobro nabit s 4 klini in se povečini pleza po varianti IV+. Dodana je slika zgornjega dela smeri, kjer je prihajalo do dilem zaradi slabe skice.Gornji del je dobro nabit. Večino zgrešenih poskusov je končalo v desni varianti originala.

Ožbej Marc, 27.12.2008 20:44:05

Komentarji

24. 3. 2018 preplezana vstopna varianta neposredno ob svežem podoru. Vstop levo od klina (raza) direktno v grapo pod podorom, nato desno na zagruščeno polico in navpično gor čez sistem dveh plošč z zajedami. Izstop variante nad navpičnima kaminoma običajne smeri. Če stvar še ni bila splezana, predlagam oceno V+/VI- (odvisno, koliko vas nohta :D). Neopremljeno.

Primož Murn, 25.3.2018 9:46:05

25.9.2011 sem smer Mali Miha (mogoče kot prvi) ponovil solo.

Marko Leban, 10.2.2018 14:32:20

Lažji deli smeri so precej zagruščeni in ponekod krušljivi, v težjih delih pa je skala presenetljivo kompaktna (čeprav od daleč celotna stena izgleda precej podrto), le struktura stene je nekoliko nenavadna (precej veliki razjedeni skalni bloki).

Najlepši deli smeri so nad Srednječavensko potjo, kjer začnite s platkami, ne z razom. Zadnji težji raztežaji nudijo zanimivo iskanje lepih naravnih prehodov.