Climbing banner

Število zatičev
Dolžina vrvi (m)
Ostala potrebna oprema
Smer je na najtežjih delih opremljena s klini, klini so tudi na nekaterih stojiščih.
Opremljenost smeri
Stojišča in vmesno varovanje s klini.
Zabeleženih vzponov
23 (21 plezalcev)

Skica smeri

Informacije o razmerah

vlažno, večji podori skal na noge v kaminih
zaradi nekaterih podorov je smer verjetno možno oceniti višje stopnje

Tone Vodopivec, 31.8.2018 23:46:47

Komentarji

Po odcepu za polico je dalje po žlebu zavajajoč klin, za njim pa še štant z že pripravljenim prisikom za spust nazaj do police :wink:

V smeri je precej šodra zato treba plezati previdno, saj smer vijuga in imaš lahko vedno kako navezo pod sabo čeprav se ne zavedaš.

Sašo, 31.7.2017 8:55:12

Nad Šitom glava ( opis Gašper Eniko – Šuškovc)

Smer Košir –Brelih 6.7. 1968
Čas plezanja 3h
Ocena: IV/III
Lepa smer, ki vijuga levo - desno in išče najlepše prehode. Na težjih mestih je opremljena. Vseeno je priporočljivo vzeti 3 kline( saj jih je vedno ?) in kakšen zatič!

Dostop: Cca 50m levo od vstopa v Hanzovo. Orientacija ti je lahko iztek spodnjega dela skalovja, ki poteka čez celo S. V vodničku Vršič se tukaj začne tudi prečenje cele stene
( smer št 9). Naš cilj je skrajno desni žleb.

Opis: Sitnemu vstopu v žleb se lahko izognemo, če po manjših poličkah, ki vodijo navzgor, smer pričnemo par metrov desno od izteka žlebu. ( II )
Nato se po 15 m umaknemo nazaj v žleb. Nadaljujemo po njem še 10 m in tam si lahko uredimo varovališče (profilni klin je sicer malo višje kot lahko dobro stojimo). Po čvrsti skali plezamo po žlebu, ki se spremeni v kamin. Razveseli nas skala, ki je zagozdena v ta kamin. Sprehodimo se pod njo in nato splezamo nanjo. Do tukaj je plezanje lahko ( II/III ) . Sedaj lahko vidimo desno nad sabo klin zabit v lepo belo skalo. Najlažje ga je doseči iz leve (IV) in ne direktno navzgor. Plezaš nato navzgor po čvrstem kaminu (k), ki se izteka na lepo a malo gruščnato poličko. Ta te pelje levo 25 m. Celo malo moraš sestopiti. Varovališče si lahko urediš pri dveh klinih, ki se nahajata nad zajedo, katero sicer ne plezaš ampak te tja pripelje polička. No, trenja se bo nekaj nabralo, zato se splača že prej malo popaziti ali pa si urediti varovališče na samem začetku police.
Plezanje nadaljuješ levo po zložni zajedi in od tam naprej v spodnjega od dveh kaminov, ( pod zgornjim bolj očitnim kaminom je skala v obliki štruce). Spodnji katerega se lotiš pa je napol zajeda napol kamin. Nad kaminom se pomikaš levo pod stolp, kjer si urediš varovališče.
Sedaj splezaš strmo po zajedi ( IV-) na stolp ( 4k ). Za stolpom je vredno štantat, saj si na izredno lepem mestu. ( lepa fotka drugega v navezi ). Nadaljevanje je očitno….. po razbitem svetu desno navzgor, po polici, do dobro vidnega kamina. Splezaš strm kamin ( III+ ) in greš dalje za rob ( Na vrhu kamina hodiš po luski a tega ne veš. Lahko pa se prepričaš, da je to res. (Poizkušaj zbasati kamenček med steno in polico po kateri hodiš in slišal boš kako pade nekam dol) kjer te preseneti sicer malo moker a slikovit večji in širši kamin. Pod sabo 3 m nižje vidiš iztek kamina a ne moreš dol. K sreči ni treba. Splezaš 1 m za rob in vidiš 2 dobro zabita klina, kjer viseče štantaš. Stene pod sabo ne vidiš saj visiš v kaminu kjer se varno počutiš. Le z vrha nisi povsem varen. Splezaš ta lep kamin ( IV) in se huduješ ker je malo vlažen in algast ( 3k ). Na koncu kamina se previsu izogneš levo. Takoj za previsom se ti odpre lažji svet in tudi vrh se pokaže. Po najlažjem prehodu ( II/III ) nadaljuješ proti vrhu.