Climbing banner

neznani (~ 1970)
Število kompletov
Ostala potrebna oprema
Vmesno varovanje si lahko skoraj vedno uredite z metulji, uporabni so metulji od 0.4 do 2. Za stojišča uporabite drevesa, ki jih je v smeri zadosti.
Nadmorska višina izstopa (m)
852
Število metuljev (friendov)
Povprečni čas (ure)
Dolžina vrvi (m)
Opremljenost smeri
Stojišča in vmesno varovanje s klini.
Zabeleženih vzponov
29 (25 plezalcev)
Več informacij
[ Vodniček Avtor: Dejan Koren ] [ Fotografija Avtor: Marko Fabčič ]
Kratek opis
Po vstopnem žlebu se povzpnete na široko polico, nato čez travnate police in kratke skoke do izrazite trikotne glave (3 raztežaji, I-II, z dovolj ustvarjalnosti občasno do III).

Po desnem razu trikotne glave (III, klin) do vrha, nato mimo manjših stebričkov do udobnega travnika pod gladko ploščo, stojišče si uredite na jesenu pod ploščo.

Naravnost navzgor po plošči (IV). Prvi klin je levo od jesena na cca. 3 metrih, v plošči jih je še nekaj. Vrh plošče naprej po razu (mimo skalnih stebričkov) in do konca grebena, ki pripelje tik do vrhnje plošče (II).

Greben od nadaljevanja smeri loči previsen skok, umaknite se v levo in se spustite v graben (stojišče na hrastu). Do vrha smeri približno naravnost navzgor; poiščite prehode po razčlenjenih travnatih policah (I, redko II).
Vstop
S parkirišča nad Gradiščem se odpravite po markirani poti proti sv. Miklavu. Kmalu za označenim odcepom za sektor "Zadnje plošče" zavije v levo skozi gozd dobro vidna stezica, ki pripelje do spodnjega roba melišča. Po melišču do vrha, levo od melišča boste opazili očiten stebriček. Smer vstopi v žlebu levo od stebrička.
Sestop
Z vrha Podraške Ture po dobro vidni stezici čez travnik nazaj proti Vipavi (in Gradiški Turi). V gozdu se stezica kmalu izgubi, držite se blizu roba dokler ne pridete na markirano pot Gradišče - Abram. Po tej se spustite v dolino.

Tretji raztežaj (II)

Pod detajlom

Informacije o razmerah

Lahka smer en detajl z oceno IV.

Gregor Zaletelj, 17.10.2009 20:01:00

Komentarji

splezu ta greben brez vrvi - prosto, le začel sem bolj z L, po enem kaminu in potem po kosmatih skalah proti robu raza na D - od tam po smeri. Težji detalj IV-ko obidemo po D isto kot trikotno steno, gor po kaminčku ob boru, ki raste sredi "stene". Spust z ozkega grebena po L s pomočjo drevesa. Res lepa smer, še posebno trikotna stena lepa. Sestopimo lahko tudi da iz roba proti Gradiški turi, zavijemo prej L dol na stezo, ki gre Z od Ure.

stojan mervič, 16.3.2015 14:54:31

Obnavljali in učili izdelavo sidrišč,nameščanje frendov,zabijanje klinov ter vrvna tehnika.