Climbing banner

Marof

Usmerjenost stene zahod
Čas dostopa 0,1 h
Več informacij [ Dostop Avtor: David Tončič  ] [ Vodniček Avtor: David Tončič  ][ Skica Avtor: David Tončič  ]
Kdaj v Marof?
Plezanje v plezališču Marof je mogoče poleti, ko je spodnji (A) sektor v senci, kot tudi pozno v jesen, ker je v zgornjem (B) sektorju popoldne prijetno toplo na soncu.

Opremljenost:
Smeri so opremljene varno, z ekpanzijskimi svedrovci. Nekatera sidrišča še čakajo da se jih poveže z verigo (se pa da tudi zdaj na njih lepo plezati – varno!). Na sidriščih ni vponk ampak rinka (potreben prevez), saj smo stroške opremljanja plezališča krili kolegi sami. Sidrišča so precej skupaj – tako da se ni vedno potrebno prevezovati.

Karakteristika smeri:
Prevladujejo položne in pokončne plošče, ker pride do izraza tako tehnika kot tudi moč in vzdržljivost plezalca. V sektorju B pa je tudi kar nekaj zanimivih previsnih smeri.

Dolžina smeri: od 10 do 25m.

Opozorila:
V spodnjem sektorju so smeri že kar precej plezane, zato je tudi očiščenost temu primerna. V zgornjem sektorju (ki naj bi bil še zaprt) pa so smeri tu in tam še malce drobljive - čelada ne bo odveč!

V imenu ustvarjalcev smeri/ plezališča seveda prosim, da se v plezališču ohranja red in čistočo! To je tudi pogoj da lahko/bomo tam plezalci plezali (dovoljenje lastnika). V nasprotnem primeru bomo morali plezališče zapreti.

Prosimo tudi, da avtomobile parkirate pri trgovini EuroSpin ali pač na parkiriščih ob glavni cesti (dostopa ni več kot 10min).

Ob tem pa še – večjih ali manjših kamnov, ki jih najdete pod steno, ne valite v dolino, saj je spodaj cesta.
Dostop
V Idrijo se iz smeri Ljubljane pripeljete skozi Logatec in Godovič. Na križišču v Idriji se odpravite proti Spodnji Idriji (smer Tolmin) in mimo bencinske črpalke OMV. Tam so na drugi strani reke že vidne stene. Na prvem desnem odcepu zavijete desno čez most (smer Žiri), mimo gostilne Mostičer, nato levo k trgovini EuroSpin (in tam pustite avtomobil).

Peš se odpravite nazaj do glavne ceste in nadaljujete 15 metrov v smeri Žiri. Sledite ostremu desnemu ovinku, ki gre iz glavne ceste. Po stranski poti (najprej asfalt kasneje makadam) hodite približno 400m, dokler takoj za grapo na levi strani ne ugledate uhojene stezice, ki vodi navzgor po strmem bregu.

Skica sektorja A (avtor: David Tončič)

Skica sektorja B (avtor: David Tončič)

Fotografija sektorja A (avtor: David Tončič)

Fotografija levega dela sektorja B (avtor: David Tončič)

Fotografija desnega dela sektorja B (avtor: David Tončič)

Shema dostopa (avtor: David Tončič)

Marof (A/I)

Marof

Pregled težavnosti

4a ... 4c+ 5a ... 5c+ 6a ... 6b+ 6c ... 7a+ 7b ... 7c+
5 16 12 6 3

Smeri

Informacije o razmerah

V sektorju A je obvezna čelada. Smeri so še precej prašne a to vsaj pri lažjih smereh ni preveč moteče. Varovališča so v glavnem dobro utrjena, le kakšen svedrovec bi bil morda še dobrodošel za tistega, ki varuje na bolj nerodnih mestih.

Dostop do sektorja B je bistveno bolj neroden, saj pot še ni tako uhojena.

Nasploh zelo lepo plezališče z velikim potencialom! Priporočam obisk.

Bojan Kotur, 13.4.2009 23:08:03

Komentarji

Sektor B je kar precej prašen/zaraščen, na določenh mestih rahlo krušljivo; v levem delu tega sektorja v nekaterih sidriščih svedrovca med seboj nista povezana! V "Takle mamo" in "Succubus" sem jih povezal z vrvjo. Tudi čelada ne bo odveč. Nekje do 13. ure je sektor B poleti v senci.

Damjan Gruden, 13.8.2012 9:33:12

Super si ga uštimu Davidee :DD :):)

Špela Poljanšek, 22.8.2010 13:10:11

Lušno plezališče z dobrim varovanjem in malo manj dobrim prostorom za varovat. nevarno predvsem, če kdo pleza v sektorju A skrajno leve smeri in proži kamenje, ki so nevarni za ljudi, ki plezajo desne smeri.
Svetujem, da se uredi še stojišče pod smerjo Palk Matic, kjer je varovanje nerodno in kot že povedano nevarno za spodaj plezajoče.

Vsekako pohvale aktivnim lenivcem. Tako naprej.

Makej

Simona Makej, 22.7.2009 8:41:26

Žal so smeri popolnoma nove in je na kakšnem grifku še malce prahu (mogoče tudi zemlje). Se bo pa v bodoče uredil tudi lep dostop v zgornji sektor (žal čas ne dopušča izvedbe vseh "projektov") :wink:

David Tončič, 11.7.2009 19:22:37

Zelo simpatično plezališče! :)